امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:52 PM 1400/07/23 تعداد بازدید: 66
نوزدهمين نمايشگاه تخصصي دام و طيور، شيلات و آبزيان، هشتمين نمايشگاه بذر، كود، سم و نهاده هاي كشاورزي و چهارمين نمايشگاه گلخانه، ادوات باغباني و ماشين ها و صنايع وابسته، عصر امروز، ۲۳ مهر ماه، پس از ۴ روز فعاليت ، به كار خود پايان داد.

نوزدهمين نمايشگاه تخصصي دام و طيور، شيلات و آبزيان، هشتمين نمايشگاه بذر، كود، سم و نهاده هاي كشاورزي و چهارمين نمايشگاه گلخانه، ادوات باغباني و ماشين ها و صنايع وابسته، عصر امروز، ۲۳ مهر ماه، پس از ۴ روز فعاليت ، به كار خود پايان داد. به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، در اين نمايشگاه كه از 20 مهرماه آغاز شده بود، اداره كل شيلات و جمعي از پرورش دهندگان آبزي استان، با برپايي غرفه هايي به معرفي ظرفيت ها و دستاوردهاي خود پرداختند. normal 0 false false false en-us x-none ar-sa

از نكات مثبت اين نمايشگاه مي توان به بازديد گسترده سرمايه گذاران،   متخصصين و علاقمندان امر آبزي پروري، از غرفه شيلات اشاره كرد.

همچنين استقبال كودكان و نوجوانان علاقمند از بخش ترويج فرهنگ مصرف آبزيان از نكات قابل توجه اين نمايشگاه بوده است.

گفتني است كارشناسان شيلات استان با حضور فعال در مدت نمايشگاه، همه روزه پاسخگوي سوالات علاقمندان به راه اندازي طرحهاي شيلاتي بودند و راهنمايي هاي لازم را به متقاضيان ارائه نمودند. نوزدهمين نمايشگاه تخصصي دام و طيور، شيلات و آبزيان استان، از 20مهرماه، به مدت ۴ روز در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي استان گلستان داير بوده است.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)