امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:05 PM 1400/07/25 تعداد بازدید: 90

طي نشست فرمانده يگان حفاظت شيلات گلستان با رئيس دادگستري و دادستان شهرستان هاي بندرتركمن و گميشان بر رفع مشكلات حوزه يگان حفاظت شيلات تاكيد شد.


طي نشست فرمانده يگان حفاظت شيلات گلستان با رئيس دادگستري و دادستان شهرستان هاي بندرتركمن و گميشان بر رفع مشكلات حوزه يگان حفاظت شيلات تاكيد شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، سرهنگ دوم ابوالفضل تمسكني، در نشست هاي جداگانه، با مسئولين قضايي اين دو شهرستان پيرامون موضوعات و مسائل يگان حفاظت شيلات استان، گفتگو و تبادل نظركرد.
وي با اشاره به موضوعات مطرح شده در اين نشست ها گفت: جلوگيري از ورود شناورهاي غيرمجاز و قاچاقچيان ماهيان خاوياري به دريا، كنترل و نظارت بر سوختگيرهاي غيرمجاز در جايگاه ها، ايست و بازرسي ها در ساحل، و مسدود شدن كانال هاي ارتباطي به دريا از جمله مهم ترين مباحث مطرح شده در اين نشست ها بوده است.
وي افزود: همچنين كنترل و نظارت كارگاههاي ساخت، تعمير و فروش آلات و ادوات غير مجاز، عرضه و فروش ماهيان استخواني و خاوياري غيراستاندارد در بازار ماهي، نيز از ديگر محورهاي گفتگوها بوده اند.
فرمانده يگان حفاظت شيلات استان در پايان خاطر نشان كرد: در ادامه اين نشست مسئولين قضايي دو شهرستان ضمن پيگيري مسائل مطرح شده بر همكاري بيشتر جهت حمايت و رفع مشكلات موجود، تاكيد كردند و مقرر گرديد مشكلات حوزه يگان حفاظت شيلات استان از طريق مراجع استاني پيگيري و مرتفع گردد.
گفتني است در اين ديدار، معاونين ستادي و فرماندهان پايگاههاي تابعه نيز فرمانده يگان حفاظت شيلات استان را همراهي كردند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)