امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:36 PM 1401/01/29 تعداد بازدید: 143
 


همزمان با سالروز ميلاد كريم اهل بيت (ع) مراسم جشني همراه با تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي در قالب كمك هاي مومنانه، با حضور مدير كل و كاركنان شيلات گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه شيلات استان، در اين مراسم گفت: امام حسن مجتبي (ع) در كرامت و بزرگواري آنچنان شهرت يافته بود كه به كريم اهل بيت معروف است.
حجت الاسلام والمسلمين نيشابوري با اشاره به روايتي از امام حسن مجتبي (ع) تصريح كرد: قريب و نزديك به هر شخص آن كسي است كه مودت و محبت منشاء آن دوستي باشد. هر چند كه بين آنها رابطه نسبي وجود نداشته باشد و دور از شخص آن كسي است كه در بين آنها رابطه مودت و محبت وجود نداشته باشد، هر چند رابطه نسبي بين آنها باشد.
وي افزود: برداشتي كه از اين روايت مي توان كرد اين است كه آنچه باعث پيوند بين اعضا يك جامعه مي شود و به پيوندها عمق مي بخشد ميزان مهر و محبت است.
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در پايان گفت: امام حسن مجتبي (ع) بهترين الگو هستند و به نقلي ايشان سه مرتبه اموال خود را به نيازمندان بخشيد كه اميدواريم جامعه ما نيز از اين حضرت الگوبرداري نمايند.
همچنين در پايان اين مراسم، به يمن ميلاد بابركت كريم اهل بيت، ششمين مرحله كمك هاي مومنانه كاركنان شيلات استان نيز به همت پايگاه بسيج حضرت نوح (ع) اين اداره كل، به هم استاني هاي نيازمند اهدا شد.
اين كمك ها در قالب 18 بسته معيشتي غير نقدي و مبلغ 10 ميليون ريال كمك نقدي بوده است كه از سوي كاركنان شيلات گلستان و در راستاي لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و نشر سنت هاي حسنه و كمك هاي مومنانه به اقشار كم درآمد و نيازمند اهدا گرديد.
لازم به ذكر است اين بسته ها كه شامل برنج، مرغ، ماكاروني، شكر و ... بوده است به همت پايگاه بسيج حضرت نوح (ع) اداره كل شيلات گلستان و به ارزش چهل و پنج ميليون ريال تهيه گرديده بود.
گفتني است كاركنان شيلات گلستان همواره در ايام مختلف با جمع آوري كمك هاي نقدي و تهيه بسته هاي معيشتي، به ياري هم استاني هاي نيازمند خود مي شتابند و در اين كار خداپسندانه مشاركت مي نمايند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)