امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:47 AM 1401/06/30 تعداد بازدید: 127


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان به همراه مدير كل شيلات، مدير كل پدافند غير عامل، مدير كل دامپزشكي استان و فرماندار شهرستان گميشان از مزارع مجتمع پرورش ميگو گميشان و مراكز عمل آوري ميگو بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، دكتر سيد علي مهاجر در اين بازديد با پرورش دهندگان ميگو استان و اعضاي هيئت مديره شركت تعاوني ميگو پروران گميشان به گفتگو پرداخت و در روند برداشت ميگو از اين مزارع قرار گرفت.
در اين بازديد بر تسريع در برداشت صيد ميگو، جهت مديريت بهتر و جلوگيري از خسارات تاكيد شد.
همچنين پرورش دهندگان پيگيري دريافت خسارات وارده به مزارع خود از سوي صندوق بيمه محصولات كشاورزي را از معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان خواستار شدند.
لازم به ذكر است در ادامه اين بازديد دكتر مهاجر با حضور در مركز عمل آوري و بسته بندي آبزيان گميشان، روند تحويل گيري بار، جعبه زدن و تونل انجماد را در اين مركز مورد بازديد و بررسي قرار داد.
گفتني است در اين بازديد نيز تامين آب شرب و افزايش ظرفيت برق از جمله مسائل و درخواست هاي مراكز عمل آوري بوده است كه مقرر گرديد معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان از سوي شركت شهرك هاي صنعتي گميشان ايجاد زيرساخت هاي لازم را در جهت رفع اين مشكلات پيگيري نمايد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)