امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/01

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:48 AM 1401/07/12 تعداد بازدید: 149
 


فرمانده يگان حفاطت از منابع آبزي شيلات استان گفت: برابر مصوبات چهل دومين جلسه ساماندهي شناورها، دوره آموزشي «جهت يابي در دريا و كار با قطب نما»، ويژه پرسنل يگان حفاظت از منابع آبزي و كارشناسان معاونت صيد و بنادر ماهيگيري شيلات استان، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، سرهنگ دوم ابوالفضل تمسكني با اعلام اين خبر بيان داشت: هدف از اين دوره آموزشي ، انضباط بخشي به ترددهاي دريايي و ارتقا سطح دانش كاركنان يگان حفاظت از منابع آبزي و معاونت صيد و بنادر ماهيگيري شيلات استان بوده است.
وي افزود: در اين دوره آموزشي مباحثي از جمله آشنايي با انواع قطب نما و كارايي آن، اشكال مختلف قطب نما جهت نصب بر روي شناورها و خودروها، انواع روش هاي جهت يابي، نحوه تطبيق قطب نما با نقشه و ...، به صورت تئوري و عملي، توسط مدرس اعزامي از اداره بنادر و دريانوردي استان، به حاضرين آموزش داده شد.
فرمانده يگان حفاظت از منابع آبزي شيلات استان در پايان با اشاره به نقش آموزش در ارتقا سطح علمي و بالا بردن كارايي پرسنل تصريح كرد: همواره يكي از دغدغه هاي يگان حفاظت از منابع آبزي شيلات استان، آموزش پرسنل و بروز رساني اطلاعات مي باشد كه در اين زمينه، طي تعامل با ساير بخش ها و دستگاههاي ذيربط استان، از جمله قوه قضاييه، بنادر و دريانوردي و ... ، دوره هاي آموزشي مختلفي، جهت آموزش نيروهاي اين يگان در طول سال برگزار مي شود.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)