امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/01

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:30 AM 1401/09/15 تعداد بازدید: 172



مدير كل شيلات گلستان گفت: دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان يك ظرفيت علمي بسيار مهم و قابل توجهي براي استان است و مجموعه شيلات نيز تلاش خود را جهت استفاده بهينه از اين ظرفيت به كار خواهد بست.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس اسماعيل جباري در نشستي كه به مناسبت هفته پژوهش و با حضور رئيس و اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه برگزار شد، تصريح كرد: استان گلستان در حوزه آبزي پرروي و شيلات داراي ظرفيت هاي منحصربفردي است كه قطعا استفاده از دانش متخصصين و دانش آموختگان شيلاتي استان، تاثير بسزايي در توسعه هر چه بيشتر صنعت آبزي پروري استان خواهد داشت.
وي افزود: برگزاري جلسات و نشست هاي هم انديشي با حضور متخصصين شيلاتي و استفاده از ظرفيت علمي دانشگاهها، در راستاي رفع چالش هاي پرورش آبزيان در استان، از مهم ترين برنامه هاي شيلات است.
  مدير كل شيلات گلستان در پايان ضمن ابراز خشنودي از تعامل دانشگاه و شيلات گفت: اميد است با تعاملات و مراودات بيشتر بين دانشگاه علوم كشاورزي و شيلات، به زودي شاهد رشد و توسعه صنعت آبزي پروري و توسعه پايدار اين صنعت در استان باشيم.
همچنين در ادامه اين جلسه دكتر يحيايي معاون صيد و بنادر ماهيگيري شيلات گلستان و دكتر نصيري مشاور مدير كل شيلات گلستان در امور ميگو نيز به ارائه نقطه نظرات خود پيرامون مسائل و چالش هاي بازسازي ذخاير و آبزي پروري استان پرداختند.
گفتني است نشست مشترك دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان و شيلات گلستان به مناسبت هفته پژوهش و با حضور مدير كل، مشاور مدير كل در امور ميگو و معاون صيد و بنادر ماهيگيري شيلات استان، رئيس، اعضاي هيئت علمي، اساتيد و متخصصين شيلاتي، در اين دانشگاه برگزار شد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)