امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:54 PM 1401/11/01 تعداد بازدید: 129
 

انتصاب در اداره كل شيلات گلستان
طي حكمي از سوي مدير كل شيلات گلستان، سرپرست اداره شيلات شهرستان گميشان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، مهندس اسماعيل جباري در مراسم توديع مهندس موسي كيا و معرفي مهندس مامي خليلي كه با حضور جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد، گفت: اميد است با همكاري و همفكري همه كاركنان شيلات استان بتوانيم به زودي شاهد پيشرفت بيش از پيش فعاليت هاي آبزي پروري در استان باشيم.
وي افزود: شهرستان گميشان از لحاظ پرورش ميگو جزو پايگاههاي مهم و استراتژيك فعاليتهاي آبزي پروري در كشور شناخته مي شود كه اين صنعت مي توانند نقش مهمي در رشد و توسعه استان و كشور داشته باشد.
وي بيان داشت: با توجه به توليد بيش از 3000 تن ميگو در استان، انتظار داريم در سال جديد، با تلاش و همكاري كارشناسان شيلات استان و به خصوص شيلات گميشان، اين رقم رشد قابل توجهي داشته باشد.
مهندس جباري در پايان گفت: اميدواريم مديريت جديد شيلات گميشان با همفكري و همكاري همه كارشناسان اين بخش در راستاي ارتقا توليدات آبزي پروري استان گام نمايد.
گفتني است مدير كل كل شيلات گلستان در پايان با اهداي حكمي، مهندس مامي خليلي  را به عنوان سرپرست اداره شيلات شهرستان گميشان معرفي كرد و از تلاش هاي چند ساله مهندس موسي كيا تقدير نمود.





فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)