امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:32 PM 1401/12/16 تعداد بازدید: 146


همزمان با سالروز ميلاد باسعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان، مراسم جشني با حضور مدير كل و جمعي از كاركنان شيلات استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان در اين مراسم كه با مولودي خواني و مداحي همراه بوده است، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات گلستان ضمن برشمردن صفات شخصيتي حضرت مهدي موعود (عج) گفت: ياران امام زمان 3 دسته اند. دسته اول عده اي هستند كه جزو ياران خاص آن حضرت مي باشند و تعدادشان 313 نفر است كه هنگام ظهور در مكه تجمع كرده و همراه حضرت وليعصر (عج) خواهند بود. دسته دوم كساني هستند كه پس از ظهور به ياري آن حضرت خواهند آمد و دسته سوم عده اي هستند كه پس از قيام به آنان
مي پيوندند.
حجت الاسلام و المسلمين نيشابوري خاطر نشان كرد: امروز نيز در شرايط غيبت هر يك از محبين و مومنين بايد زمينه ساز ظهور باشند و از همه ظرفيت ها استفاده كنند تا بستر مناسب را براي ظهور فراهم نمايند.
وي در پايان با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگي هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) بيان داشت: به واقع يكي از اركان هاي حفظ امنيت در جامعه، سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند. اما امروز و در اين برهه حساس كنوني كشور، بايد به اين نكته توجه داشت كه سربازان گمنام امام زمان تنها نيروهاي اطلاعات و حراست نيستند بلكه تك تك ما مردم سربازي هستيم كه بايد در راه حفظ امنيت و جلوگيري از نفوذ دشمن تلاش نماييم.
گفتني است در اين مراسم مقرر شد از همكاراني كه نام آنها با نام مبارك حضرت مهدي (عج) مشترك است، با اهداي هدايايي تقدير به عمل آيد.
لازم به ذكر است در پايان اين مراسم كاركنان شيلات گلستان با برپايي ايستگاه صلواتي مقابل اين اداره كل با پخش شيريني بين همشهريان، ميلاد خجسته حضرت مهدي (عج) را گرامي داشتند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)