امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر خبر

10:33 AM 1401/06/23 تعداد بازدید: 656


مدير كل و كارشناسان شيلات استان و به همراه جمعي از فعالان بخش خصوصي صنعت شيلات استان ، با حضور در كارخانه نوآوري گلستان، در نشستي  كه با حضور هيئت اقتصادي و صنعتي اعزامي از جمهوري تاتارستان به استان گلستان برگزار شد، شركت كردند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان، اين هيئت كه شامل جمعي از فعالان اقتصادي جمهوري تاتارستان در زمينه هاي مختلف از جمله صنعتي و ماشين سازي، داروسازي و بهداشتي، پتروشيمي و كشاورزي بوده است، پس از بازديد از ظرفيت هاي صنعتي و تحقيقاتي استان، در نشستي با مسئولين دولتي و فعالان اقتصادي استان ديدار و گفتگو كردند.
در اين نشست مهندس جباري مدير كل شيلات گلستان ضمن معرفي ظرفيت ها و توانمندي هاي شيلاتي استان، به برقراري ارتباط و گسترش روابط تجاري و تبادل دانش فني با جمهوري تاتارستان تاكيد كرد.
همچنين هر يك از فعالان بخش خصوصي صنعت شيلات استان نيز در اين نشست به بيان توانمندي ها و
ظرفيت هاي توليد و عمل آوري خود پرداخته و جهت همكاري متقابل با فعالان اقتصادي جمهوري تاتارستان در زمينه هاي مختلف از جمله صادرات آبزيان و ... اعلام آمادگي نمودند.
گفتني است معاون آبزي پروري، رئيس گروه بهبود، كيفيت و فرآوري و رئيس گروه پايش صنايع و توسعه بازار اداره كل شيلات استان نيز در اين نشست مدير كل شيلات را همراهي كردند.
لازم به ذكر است توسعه روابط تجاري و بازرگاني و توليدات دانش بنيان از جمله مهم ترين اهداف دو طرف در اين نشست بوده است.













ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)