امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/30

گالری تصاویر خبر

10:49 AM 1397/02/08 تعداد بازدید: 1728

وزیر جهاد کشاورزی با اهدا لوح تقدیری  به  مدیر کل شیلات گلستان،  از تلاش های وی در مسیر تولید رو به رشد میگو در کشور قدردانی کرد.


وزیر جهاد کشاورزی با اهدا لوح تقدیری  به  مدیر کل شیلات گلستان،  از تلاش های وی در مسیر تولید رو به رشد میگو در کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات استان در متن لوح تقدیر اهدایی مهندس محمود حجتی، به مهندس سید جواد قدس علوی آمده است:

«آنچه امروز در پرتو تلاش و موفقیت شما و همکاران گرامی و تولید کننده گان عزیز به دست آمده، پایه های اولیه و مستحکمی است برای گسترش روزافزون تولیدات داخلی در بخش آبزیان و نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی که اثرات درخشان آن در آینده پدیدار خواهد گشت.

تولید بیش از 32 هزار تن میگو در سال 1396 فرصتی را فراهم آورد تا بدین وسیله به پاس افزایش رضایت و اعتماد تولید کنندگان به عنوان بزرگترین سرمایه، از زحمات جنابعالی و همکاران محترم تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می دارم».

لازم به ذکر است  لوح تقدیر اهدایی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، طی سفر مهندس معدنی رئیس دفتر میگو سازمان شیلات ایران به گلستان، در جلسه ای به مدیر کل شیلات استان تقدیم شد.

گفتنی است در سال 96 ، بیش از 32 هزار تن میگو در کشور تولید شد که استان گلستان با تولید 1690 تن در رتبه سوم کشوری قرار گرفت.

                  

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)