امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:15 AM 1401/07/02 تعداد بازدید: 157

پيام مدير كل شيلات گلستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
مدير كل شيلات گلستان در پيامي ضمن تسليت ايام رحلت نبي مكرم اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع)، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و يادمان رشادت ها و از خودگذشتگي هاي جوانان ايران اسلامي در هشت سال جنگ تحميلي را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، متن پيام مهندس اسماعيل جباري به شرح زير است:
اقتدار امروز ايران اسلامي  نشأت گرفته از ايستادگي جوانان اين مرز و بوم در دفاع مقدس است و يقينا اين اقتدار در منطقه بر همگان ثابت شده است.
به گفته مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، «هشت سال دفاع مقدس ما صرفا يك امتداد زماني و فقط يك برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي زماني نيست؛ گنجينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي عظيمي است كه تا مدتهاي طولاني ملت ما مي تواند از آن استفاده كند، آن را استخراج كند و مصرف كند و سرمايه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاري كند».
مردان و زنان اين سرزمين با عزت و افتخار و بي هيچ چشم داشتي در مسير جنگ تحميلي قرار گرفتند و در لحظه لحظه اين دفاع مقدس همگام با بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي به دفاعي جانانه از اين مرز و بوم پرداختند.
امروز و در گام دوم انقلاب با رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري مدظله العالي، دفاع از آرمانهاي انقلاب و ۸ سال پايداري مقدس مردان و زنان جان بر كف، يك وظيفه ملي است و همه بايد از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كنيم.
اينجانب ضمن تسليت ايام سوگواري رحلت نبي مكرم اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع)، آغاز هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهيدان گلگون كفن هشت سال جنگ تحميلي را گرامي داشته و از باريتعالي، سربلندي و سرافرازي ايران اسلامي را در ظل توجهات امام زمان و در سايه زعامت مقام رهبري خواستارم.
اسماعيل جباري
مدير كل شيلات استان گلستان







فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)