امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:02 PM 1401/09/01 تعداد بازدید: 172


همزمان با آغاز هفته بسيج و با گراميداشت ياد و خاطره شهداي بسيجي ، «نشست بصيرتي و گفتمان سياسي» با حضور جمعي از كاركنان اداره كل شيلات گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان در اين نشست كه با سخنراني «سرهنگ شيرنگي» مدرس دانشگاه و مسئول عمليات و امنيت سپاه نينوا استان برگزار شد، دستاوردهاي نظام و انقلاب تبيين و بر راههاي مختلف دسيسه چيني دشمن از جمله راه اندازي جنگهاي مختلف از زمان پيروزي انقلاب تاكنون تاكيد شد.
مسئول عمليات و امنيت سپاه نينوا استان در اين نشست خاطرنشان كرد: بسيج مختص به يك سازمان و يك نهاد خاص نيست بلكه بسيج يك جماعت است كه با يك فكر و يك وحدت رويه، جهت خدمت به خلق خدا گرد هم جمع مي شوند.
سرهنگ شيرنگي افزود: حضرت امام خميني (ره) فرموند: «من از خدايم مي خواهم كه مرا با بسيجيان محشور فرمايد». بسيجياني كه در تعبيري ديگر آنها را لشكر مخلص خدا معرفي كردند. كسانيكه بي منت و بدون چشمداشت در راه خدا ،جان بركف اداي تكليف مي كنند.
وي با اشاره به توطئه هاي دشمن در راستاي تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: از زمان پيروزي انقلاب تاكنون دشمن لحظه اي دست از دسيسه چيني بر عليه كشورمان برنداشته است و همواره سعي داشته با راه اندازي جنگ هاي مختلف مانع پيشرفت و قدرت ايران اسلامي  شود.
اين مدرس دانشگاه يادآور شد: راه اندازي جنگ تحميلي پس از پيروزي انقلاب اسلامي و در ادامه آن جنگ هاي مختلفي چون :جنگ اطلاعاتي، جنگ ديپلماتيك، جنگ نرم، جنگ نيابتي و جنگ تركيبي تحت عنوان جنگ اداركي و شناختي، از جمله توطئه هاي دشمن براي براندازي حكومت قدرتمند جمهوري اسلامي ايران بوده است كه به حول و قوه الهي  و با هوشياري ملت عزيز و نيروهاي جان بر كفي همچون سردار سليماني تاكنون نتوانسته است در هيچ يك از اين توطئه ها بر عليه ملت ايران پيروز شود.
سرهنگ شيرنگي در پايان با بيان اينكه ملت ايران امروز بايد به خودمراقبتي از خود و خانواده هاي خود بپردازند تصريح كرد: پدران و مادران بايد امروز در مقابل توطئه جديد دشمن هوشيار باشند و به خود مراقبتي از خود و فرزندان خود بپردازند. چرا كه دشمن سعي دارد با راه اندازي اغتشاشات در داخل كشور، جوانان و نوجوانان ما را گمراه سازد.
گفتني است اين نشست بصيرتي و گفتمان سياسي، همزمان با هفته بسيج و به همت پايگاه مقاومت بسيج حضرت نوح (ع) اداره كل شيلات گلستان و با حضور حداكثري خواهران بسيجي و ديگر كاركنان اين اداره كل برگزار شد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)