امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:56 AM 1401/10/12 تعداد بازدید: 113


مدير كل شيلات گلستان در پيامي سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام شهيد حاج قاسم سليماني را به ملت شريف و قدرشناس ايران تسليت گفت.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، متن كامل پيام مهندس اسماعيل جباري به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ
و آنها كه در راه ما (با خلوص نيّت) جهاد كنند، قطعاً به راه‌هاي خود، هدايتشان خواهيم كرد؛ و خداوند با نيكوكاران است.(سوره مباركه عنكبوت آيه ۶۹)
امنيت ملت بزرگ ايران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه غيور مردان و شير زناني است كه همواره دفاع از ميهن و پاسداري از اين آب و خاك را سرلوحه اعمال خود قرار داده اند و در اين بين سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني بي شك در خط مقدم اين پيكار ايستاده بود.
سردار سليماني فقط «مرد ميدان» مبارزه و جهاد در عرصه‌هاي جنگ و نبرد نبود؛ بلكه در جهاد نفس، تبلور ايمان ناب و خالص بود.
ويژگي‌هاي اخلاقي و شخصيت برجسته حاج قاسم در عمل به آموزه‌هاي قرآن كريم و مكتب اهل بيت (ع) او را به عبد صالح خدا و مؤمني اهل معرفت بدل كرده بود، فرمانده اي كه همواره خود را "سرباز" مي دانست و منيت و خودخواهي در وجود او جايي نداشت.
  شهادت سردار بزرگ ايران، شهيد سليماني، نه تنها پايان او نيست،كه آغاز و رويشي وصف‌ناپذير در جبهه مقاومت است.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد والامقام و شهداي جبهه مقاومت، و تجديد عهد و ميثاق با آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، سربلندي و سرافرازي ملت قدرشناس ايران اسلامي را در ظل توجهات حضرت ولي عصر ارواحنا فدا و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از حضرت باريتعالي مسئلت دارم.

اسماعيل جباري
مدير كل شيلات استان گلستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)