امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:01 PM 1401/12/25 تعداد بازدید: 157


طي مراسمي با حضور عالمي قائم مقام حراست كل استان، حضوري معاون حراست سازمان شيلات ايران و اسماعيلي مدير حراست سازمان جهاد كشاورزي استان، رئيس جديد اداره حراست شيلات گلستان معارفه شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان مدير كل شيلات گلستان در اين مراسم با اشاره به نقش حراست گفت: حراست به عنوان نقطه اتكا و يكي از بازوان قدرتمند هر دستگاه، نقش بسيار مهمي در پشبرد اهداف نظام دارد.
دكتر جباري افزود: حراست در هر دستگاهي مي تواند به عنوان محفلي امن و قابل اعتماد براي پرسنل و كارمندان تلقي شود و در رفع دغدغه ها و مسائل نقش پررنگي ايفا كند.
وي در پايان با تقدير از زحمات چهارساله مهندس حسن ميقاني در كسوت رياست اداره حراست شيلات استان تصريح كرد: زحمات خالصانه و صادقانه مهندس ميقاني قابل تقدير و ستايش است و اميدواريم مهندس بادلي نيز در كسوت جديد موفق و پيروز باشند.
همچنين در اين جلسه قائم مقام حراست كل استان گفت: نيروهاي حراستي استان به واقع بسيجي وار و جهادي فعاليت مي كنند و اگر امروز آرامشي در كشور و دستگاههاي اجرايي حاكم است يقينا با تلاش و همت اين عزيزان مي باشد.
عالمي افزود: انتصابات سالم نتيجه نظارت و تلاش نيروهاي حراستي هر دستگاه است و انتظار مي رود دفتر حراست در ادارات مامن و پناهگاهي براي تمامي مديران و كاركنان باشد.
لازم به ذكر است در اين مراسم محمد علي بادلي به عنوان رئيس اداره حراست شيلات گلستان معرفي و از زحمات چهارساله حسن ميقاني تقدير شد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)