امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:45 PM 1402/03/03 تعداد بازدید: 120
 

همزمان با ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، امام رضا(ع) و سوم خرداد ماه سالروز آزادسازي خرمشهر،  مراسم گراميداشتي با حضور مدير كل و كاركنان شيلات گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان در اين مراسم كه با سخنراني رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان، برگزار شد، رشادت هاي رزمندگان و شهداي 8 سال دفاع مقدس در عمليات بيت المقدس (آزادسازي خرمشهر) تبين گرديد.
سرهنگ معراجي در اين مراسم ضمن گراميداشت دهه كرامت و سالروز عمليات غرورآفرين بيت المقدس گفت: بايد روزهاي تاريخي را بزرگ بشماريم و به واقع سوم خرداد هم يك يوم الله، روز ماندگار و تاريخي به معناي واقعي براي ملت ايران است.
وي افزود: همانطور كه رهبر كبير انقلاب فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد كرد» به واقع هم آزادسازي خرمشهر كاري خدايي و به خواست و اراده خداوند بوده است.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان در پايان گفت: رزمندگان و بسيجيان ما در تمام طول مدت جنگ تحميلي همواره ذكر يا حسين را بر لب داشتند و زيارت كربلا و عتبات عاليات را آرزو مي كردند. امروز ما نيز با تاسي از مرام و مسلك رزمندگان و شهدايمان، از محل نذورات مردمي به بازسازي و ساخت و ساز حرمين و صحن هاي مطهر امامان و معصومين (ع) مي پردازيم.
گفتني است در اين مراسم به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) از دخترتان شاغل در اداره كل شيلات گلستان با اهداي هدايايي تقدير شد.





فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)