امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/16

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:13 PM 1403/02/04 تعداد بازدید: 47

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، نشست مسئولين دفاتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان هاي تابعه جهاد كشاورزي استان گلستان با محوريت جهش توليد با مشاركت مردم با حضور دكتر جباري، مديركل شيلات استان، حجت الاسلام نوري مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سالن اجتماعات شهيد قاسم سليماني اداره كل شيلات گلستان برگزار شد.
در اين نشست، حجت الاسلام سايري، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان، ضمن خير مقدم به حاضرين، به تشريح اهميت شعار سال "جهش توليد با مشاركت مردم" پرداخت. وي با بيان اينكه اين شعار برگرفته از منويات مقام معظم رهبري است، گفت: تحقق اين شعار نيازمند عزم ملي و مشاركت همگاني در تمامي بخش ها توسط مديران مردمي است.
حجت الاسلام سايري، نقش دفاتر نمايندگي ولي فقيه در ترويج فرهنگ جهاد و توليد را بسيار مهم ارزيابي كرد و از حاضرين خواست با برنامه ريزي دقيق و استفاده از ظرفيت هاي موجود، در اين زمينه تلاش مضاعف كنند.
همچنين در اين نشست، دكتر جباري ضمن قدرداني از فعاليت هاي دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات گلستان، به موضوعات اقتصاد دريا محور و شعار سال " جهش توليد با مشاركت مردم" كه توسط مقام معظم رهبري بر آن تاكيد شده است پرداخت.
وي در ادامه به تشريح برنامه هاي شيلات استان در راستاي تحقق اين شعار پرداخت و خواستار همكاري و همدلي همه دستگاه هاي ذيربط در اين زمينه شد.
در ادامه نشست، حاضرين به بحث و تبادل نظر پيرامون محورهاي جلسه پرداختند و پيشنهادات و راهكارهاي خود را براي تحقق شعار سال "جهش توليد با مشاركت مردم" ارائه نمودند.


فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)